Regulamin sklepu internetowego https://poloznawroclaw.pl/sklep/
§ 1
Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy poloznawroclaw.pl dostępny pod adresem internetowym https://poloznawroclaw.pl/sklep/, prowadzony jest przez Marię Lepucką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Maria Lepucka Praktyka Położnicza, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 9251971970, REGON 367463017.
§ 2
Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Maria Lepucka Praktyka Położnicza, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 9251971970, REGON 367463017.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://poloznawroclaw.pl/sklep/
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu lub produktów ze Sprzedawcą.
- Konto – konto klienta w sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w sklepie.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w sklepie, umożliwiający utworzenie konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w sklepie umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie produktów do koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu wykonania usługi i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępna w sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego. Przez umowę sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: ul. Sikorskiego 3H/19, 53-659 Wrocław.
- Adres e-mail Sprzedawcy: [email protected].
- Numer telefonu Sprzedawcy: +48 500 817 348.
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 33 1160 2202 0000 0003 2759 6467.
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet.
- Przeglądarka internetowa z obsługą Java Script: Internet Explorer (min. wersja 11), Edge, Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox lub Safari.
- Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
- Włączona obsługa plików cookies w przeglądarce.
§ 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu sklepu nie wymaga zakładania konta. Składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w asortymencie sklepu możliwe jest albo po podaniu niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez zakładania konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
§ 7
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia zamówienia należy:
- Wybrać produkt lub usługę będącą przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”.
- Wypełnić formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy zamówienia.
- Kliknąć przycisk “KUPUJĘ I PŁACĘ”.
- Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.
- Po opłaceniu zamówienia i jego przyjęciu zostanie wysłane potwierdzenie na podany przy składaniu zamówienia adres mailowy.
§ 8
Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Klient przed zakupem konsultacji online zobowiązany jest do kontaktu w celu ustalenia terminu konsultacji oraz upewnienia się, czy jej zakres możliwy jest do zrealizowania online.
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy.
- Płatności elektroniczne.
- Płatność kartą płatniczą.
§ 9
Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta zamówienia za pomocą formularza zamówienia w sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
- Po złożeniu zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Jeśli usługa konsultacji lub szkolenia online nie mogła zostać wykonana w ustalonym terminie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy np. z powodu przerwy w dostawie prądu, Internetu lub zakłóceniom w działaniu platformy, za pośrednictwem której odbywa się świadczenie usługi, Sprzedający zobowiązuje się do wykonania usługi w innym terminie lub zwrotu Klientowi poniesionych kosztów.
§ 10
Prawo odstąpienia od umowy
- Klient może w terminie do 24 godzin przed wykonaniem usługi odstąpić od umowy lub zmienić termin wykonania usługi.
- Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub telefonicznie.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne, treści intelektualne, informacyjne, zabezpieczone hasłem dostępu, którego otrzymanie jest płatne jeśli nastąpiło już logowanie i uruchomiono dostęp do płatnych treści i materiałów.
§ 11
Reklamacja i gwarancja
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym regulaminie adresy Sprzedawcy.
- W reklamacji należy dokładnie określić problemy lub wady, które są jej podstawą.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
§ 12
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php, http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
§ 13
Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji umowy sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Odbiorcy danych osobowych Klientów sklepu internetowego:
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – wybrany podmiot obsługujący powyższe płatności w Sklepie internetowym.
- W przypadku realizacji usługi za pośrednictwem platformy webinarowej lub aplikacji – administrator/podmiot obsługujący platformę/aplikację (w zakresie niezbędnym do świadczenia usługi).
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 14
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.